Selasa, 29 Disember 2009

Terbinanya Generasi Munafik

" Ya Allah Ya Tuhanku,seandai kau kurniakan kelebihan ini kepadaku untuk ku membina para fata,kau kurniakanlah kepada ku adik-adik dan sahabat-sahabat yang sudi membantu ku dalam menuju jalan perjuangan ini dengan hikmah dan iman yang teguh.kau jauhkan dariku adik-adik dan sahabat-sahabat yang mempunyai sifat-sifat munafik dalam diri mereka dan kau bakarlah sifat munafik itu,agar akan tumbuh pohonan iman dari abu munafik yang hancur itu.Namun seandainya engkau tidak memilihnya untuk memijak duri-duri di jaLan perjuangan ini,kau jauhkanlah diri ku darinya,agar aku tidak terkena panahan murka mu lantaran dekatnya ku dengannya.

Ya Rahim,ku bermohon kepada Mu,tetapkanlah kaki ku ini di atas jalan para RasulMu ini,tetapkanlah mata ku untuk memandang Syahid sebagai tujuan ku,Hiasilah pendengaranku dengan panggilan-panggilan jihadMu,kerana tiada tujuan lain hidup ini melainkan ku ingin bertemu dengan Mu dalam keadaan Kau menyangiku.. Ameen Ya Allah."



Air mata ku menitis lagi,apabila melihat laporan dari unit khas I.T. kepada siapa lagi ingin aku percaya. setelah 6 bulan unit Khas I.T menjalankan tugas untuk mengesan e-mail-e-mail para du'at kampus yang berdaftar dengan laman web lucah,akhirnya 21 e-mail telah disahkan milik para Du'at ini. semua pendaftaran e-mail itu mesti mendapat pengesahan dari pemilik e-mail terbabit sebelum ia dimasukkan ke data laman web tersebut. Inilah penemuan kami yang pertama setelah hampir 2 tahun berpening kepala melihat kejatuhan izzah para du'at di kampus.

Setelah kami mengkaji silibus dan perlembagaan beberapa buah kampus,semua tidak menuju ke arah murkanya Allah sehingga menurunkan bala Akademik dan kehinaan kepada organisasi Islam di kampus. Akhirnya Allah ilhamkan kepada supaya merujuk kisah dan hikmah salahuddin Al-Ayubi yang menapis para tenteranya. kenapa Baginda Menapis para tenteranya??? tidak lain tidak bukan kerana baginda takut rahmat Allah tidak turun lantaran adanya tentera-tentera yang tidak dekat dengan Allah. tentera yang ditapis itu bukanlah ahli maksiat,mereka cuma tidak mengerjakan solat malam,namun baginda sudah tidak mahu mereka menjadi asbab hilangnya kasih sayang Allah kepada tentera Islam.Apatah lagi jika pejuang ini melakukan maksiat? apa akan jadi kepada organisasi kita seandainya ada ahli dan pimpinannya yang melakukan maksiat kepada Allah? adakah Allah akan memandang organisasi kita dengan kasih sayangnya???


Cuba Sahabat bayangkan,bagaimana para pembawa bala Allah ini jika mereka dilantik menjadi naqib? Adakah akan terbina jiwa-jiwa Islam hasil didikan naqib yang berjiwa munafik? Kami berpendapat ini salah satu faktor yang menyebabkan jatuhnya institusi dakwah di semua peringkat. Setelah kami memahami kisah tersebut,kami memulakan operasi mengesan para pembawa bala Allah ini melalui e-mail mereka. Sahabat-sahabat jangan terkejut jika saya katakan ada juga dari 21 orang ini berdaftar dengan laman web GAY(Laknatullah). Disini saya memberi amaran keras kepada Du'at berjiwa rosak ini:
Rasullullah Shallallahu 'alaihi wa sallam bersabda.
"Ertinya : Barangsiapa yang kalian dapati melakukan perbuatan kaum Luth,
maka bunuhlah kedua pelakunya" [HR Tirmidzi : 1456, Abu Dawud : 4462, Ibnu
Majah : 2561 dan Ahmad : 2727]
Ingatlah bala-bala ini.:

a. Benci terhadap wanita
Kaum Luth berpaling dari wanita sehingga tidak mahu menggauli mereka. Oleh karena itu, hilanglah tujuan pernikahan untuk
memperbanyak keturunan. Seandainya pun seorang homo itu bisa menikah, maka
istrinya akan menjadi korbannya, tidak mendapatkan ketenangan, kasih sayang,
dan balas kasih. Hidupnya tersiksa, bersuami tetapi seolah tidak bersuami.

b. Efek Terhadap Syaraf
Kebiasaan buruk ini mempengaruhi kejiwaan dan memberikan efek yang sangat
kuat pada syaraf. Sebagai akibatnya dia merasa seolah dirinya diciptakan
bukan sebagai laki-laki, yang pada akhirnya perasaan itu membawanya kepada
penyelewengan. Dia merasa cenderung dengan orang yang sejenis dengannya.

c. Efek terhadap otak

d. Menyebabkan pelakunya menjadi pemurung

e. Seorang homoseks selalu merasa tidak puas dengan pelampiasan hawa
nafsunya.

f. Hubungan homoseksual dengan keburukan akhlaq
Kita dapatkan mereka buruk perangai dan tabiatnya. Mereka hampir tidak boleh
membezakan antara yang baik dan yang buruk, yang mulia dan yang hina.

g. Melemahkan organ tubuh yang kuat dan boleh menghancurkannya. Karana
organ-organ tubuhnya telah rosak, maka didapati mereka sering tidak sadar
setelah mengeluarkan air seni dan mengeluarkan kotoran dari duburnya tanpa
terasa.

h. Hubungan homoseksual dengan kesihatan umum.
Mereka terancam oleh berbagai macam penyakit. Hal ini disebabkan karana
lemah mental dan depresi.

I. Pengaruh terhadap organ peranakan.
Homoseksual dapat melemahkan sumber-sumber utama pengeluaran mani dan
membunuh sperma sehingga akan menyebabkan kemandulan

j. Dapat meyebabkan penyakit thypus dan disentri

k. Spilis, penyakit ini tidak muncul kecuali karena penyimpangan hubungan
seks

l. Kencing nanah

m. AIDS, para ahli mengatakan bahwa 95% pengidap penyakit ini adalah kaum
homoseks
Aku merayu wahai sahabat-sahabat yang telah terlanjur bermaksiat ini,bertaubatlah kepada Allah selagi Allah membuka pintu taubat buat kita.

setelah kami berbincang dengan beberapa pimpinan islam beberapa negeri,barulah saya dibenarkan untuk mendedahkan hal ini di blog. agar kita sama-sama dapat mengambil iktibar dari hasil kajian kami ini. Jadi,perkuatkanlah tarbiyyah di kampus masing-masing.Buat masa sekarang,saya lebih suka menggunakan kaedah yang digunakan oleh Ustaz Mustafa Mashur yang mahukan semua gerakan Islam Islam membersihkan golongan-golongan ini dari jemaah Islam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails
Ya Allah... seandainya hari ini aku sedang memimpin, pimpinlah aku untuk memimpin, seandainya aku sedang mentarbiyyah, tarbiyyahlah aku untuk aku mentarbiyyah, tapi ya Allah seandainya aku sedang mencintai manusia tetapkan hatiku untuk mendahului cintaMu dari cinta manusia.. Hidup berjuang untuk berkorban,Syahid jadi impian